“Κινηματογράφος: Αφορμή έμπνευσης και δημιουργίας – Ομαδικά παιχνίδια και δραστηριότητες στην αυλή και σε χώρους παιχνιδιών”

2019-2020, ΕΠΑΛ Αιγινίου

Καραγεωργίου Ζωή, Πεΐδης Γιώργος

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ/ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Το θέμα της Ζ.Δ.Δ του τμήματος Α2 περιλαμβάνει δύο διαστάσεις: Η πρώτη αφορά τον κινηματογράφο και πώς μπορεί είτε να σταθεί ως αφορμή δημιουργικότητας είτε να αξιοποιηθούν τεχνικές του, ώστε να εμπλουτιστούν άλλες δράσεις. Η δεύτερη αναφέρεται στο ομαδικό παιχνίδι και σε δράσεις ενδυνάμωσης της ομάδας.

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές με αφορμή κάποια ταινία να δημιουργήσουν δωμάτια διαφυγής (ένα σε συνεργασία με Δήμο, ένα σε συνεργασία με Δημοτικό σχολείο και ένα στον χώρο του σχολείου).

Επίσης αξιοποιώντας την τεχνική stop motion θα δημιουργήσουν οι ίδιοι μικρής διάρκειας βίντεο σχετικό με το παραμύθι που θα δημιουργηθεί από μαθήτριες της Ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων.

Τέλος θα γίνει προσπάθεια μεταφοράς αποσπάσματος ταινίας από την οθόνη στη θεατρική σκηνή ή σε ταμπλό βιβάν και θα απαντηθούν κάποια ερωτηματολόγια με θέματα που θα προκύπτουν με αφορμή τις ταινίες.

Κάποιες από τις ώρες της Ζ.Δ.Δ θα αξιοποιούνται στο πλαίσιο του παιχνιδιού και της άθλησης, όπου οι μαθητές θα συμμετέχουν σε διάφορα ομαδικά παιχνίδια.

1.5 ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οπτικοακουστικός γραμματισμός, καλλιέργεια ανάλυσης οπτικοακουστικού ερεθίσματος, ικανότητες ανακάλυψης, αύξηση παρατηριτικότητας, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, φαντασία, συνεργασία, εφευρετικότητα, τόνωση αυτοπεποίθησης, ανάληψη πρωτοβουλιών, κοινωνική εξέλιξη, άνοιγμα επαγγελματικού ορίζοντα, εξάσκηση μνήμης, γλώσσας, κοινωνικοποίηση, αυτοέλεγχος, γνωριμία με την δημιουργική γραφή, ενστάλλαξη ηθικών αξιών, δεξιότητες λύσεις και out-of-the box τρόπο σκέψης, διαμόρφωση ενεργών μαθητών-πολιτών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *